זה לא טיפ קטן, זו עצת זהב שמטילה ביצי זהב.
היום ניתן לכם עצה שכזו, היא דורשת תירגול, דורשת חשיבה מחודשת אבל היא יכולה לשנות את כל התייחסות הלקוחות הפוטנציאלים אליכם ולעורר בכם הרבה יותר עניין ויכולת לסגור במהירות מכירה.
מה לספר ב 30 שניות כדי לעודד הגדלת מכירות?
העצה שלנו להיום היא כזו:
כאשר אתם מספרים על העסק שלכם וכן, יש לכם רזומה שעולה על שני דפי A4 וכן, הספקתם לעשות בחייכם יותר ממה שמרבית האנשים עשו, עדיין, במקום לספר בצורה יבשה על הרזומה, התנתקו מה'אגו' שמדריך אותנו בסיפורים מעין אלו ותנו לצרכי הלקוח להוביל.
רוצים דוגמא למשפטים מעודדי מכירה?
אם יש לכם בית דפוס וניסיון עשיר עם צלמים מקצועיים מזה שלושים שנה, במקום לומר זאת כך, אימרו לדוגמא: "שלושים שנה עם הבולטים שבצלמי הארץ (רק אם זה נכון כמובן) הביאו אותנו להעלות את רף הדפוס לכדי אומנות של ממש, אבל אנו חושבים שדפוס באיכות שכזו מגיע לכל אדם באשר הוא".
כך במשפט אחד בלבד ואין זה משנה אם הוא כתוב הוא נאמר, אתם מצליחים גם לומר שהמחירים זולים בלי לגרום לעסק להראות זול, אלא מתוך אידיאולוגיה של ממש וגם לספר כמה אתם מבודלים ומיוחדים ביחס ל'ים הקולגות' בו אתם שוחים.
זו כל התורה של השיווק, על זה מתבססים כולנו – בעלי עסקים, זה בדיוק ההבדל בין עסק מוכר, לעסק מדשדש במקום.
פשוט לחשוב כלקוח ולהכיר את צרכיו ולשכוח לרגע שאנחנו במרכז.
לעוד מאמרים מקצועיים שיתנו לכם כלים מעשיים, לשיפור מידי בכמות הפונים, הלקוחות הפוטנציאלים והמכירות, הצטרפו אלינו כאן
תוכן שיווקי || מדיניות שימוש באתר