פרסום בפייסבוק – איך תהפכו שורת חיפוש תמימה לשיתוף פעולה שמייצר לקוחות?

לא פעם מגיעים אלינו עסקים שמספרים לנו על תחרות מטורפת בתחום.
הם מספרים לנו על התנהלות כמעט סודית, חוששים להתנהל במדיה כדי שלא יועתקו.

יש בזה משהו, אבל היום נדבר דווקא על היתרונות של התחרות בו העסק שלכם מתנהל.

 

מי אמר שעל מנת להצליח אתם חייבים להיות "זאבים בודדים?" לא שמעתם שזאבים חיים בלהקות?
בדיוק לשם אנחנו חותרים. ודאי תאמרו: "למי יש זמן להקים להקה? ולמה אני צריך את זה בכלל?"
התשובה היא, שמדובר בשינוי גישה שבמידה ותתחברו אליו, תוכלו להגיע בהשקעה מינימלית אפילו בפייסבוק, לתוצאות מקסימליות.

 

איך יוצרים שיתופי פעולה פורים לצרכי פרסום בפייסבוק?
יש לכם כבר דף עסקי? אם כן, מאחר וקהל היעד שלכם בפייסבוק או אפילו רק לצרכי נוכחות אינטרנטית איכותית שתקדם אתכם בגוגל (כן, גם בזה דף עסקי בפייסבוק משרת נאמנה), אזי שווה לכם להתחיל להשתמש בשורת החיפוש הנמצאת בסרגל העליון של הפייסבוק, תוכלו לראותה בכל עמוד בו אתם נמצאים כאשר אתם בתוך חשבון הפייסבוק שלכם

 

תזהו את השורה על ידי השטח הלבן במרכז בו רשום:
"חפש/י אנשים מקומות ודברים (או המקביל לזה באנגלית) ושם הזינו ממש כמו בחיפוש בגוגל, מילות חיפוש הקשורות לתחומים שלכם או המשלימים לאלו שלכם.

 

 

איך נראית הודעה אישית מעודדת תגובה?
כאשר אתם מגיעים לדף או פרופיל של אדם שהגדיר עצמו בתחום העיסוק אותו אתם מחפשים, כתבו לו מסר אישי, תוכלו לראות גם בדף העסקי שלו וגם בפרופיל האישי אופציה של כתיבת 'הודעה', המשמעות היא שהוא מקבל אותה אישית.

בהודעה זו תוכלו גם לחשוב ולכתוב על אפיקי שיתופי פעולה כגון: שיתוף תכנים על מנת להעשיר את הגולשים של דפי שני הצדדים, דבר שגם יחסוך לכם טרחה בימים בהם אין לכם זמן לתחזק את הדף העסקי (אלא פשוט לשתף חומר איכותי מאחרים).

נתיב נוסף לשיתוף פעולה יכול לקרוא למפגש פרונטלי וכך בעצם יתרום לכם הפייסבוק גם בהרחבת קהלי היעד באמצעות הכרות וירטואלית שהחלה בפייסבוק.

 

בדקו כאן האם שיתופי פעולה שכאלו מתאימים לכם:
שיתופים שכאלו מתאימים לדוגמא לעסקים מקומיים או אזוריים שכאשר מקבלים פניות מאנשים רחוקים יכולים להפנות זה לזה, לכאלו המשלימים את המוצר לשלם, כמו למשל גרפיקאים ויועצים עסקיים, או מטפלים בתחומים שונים ששיתוף טיפולי ביניהם יעניק למטופל פיתרון מקיף ובר תוצאות טובות אף יותר.

 

בדקו כאן האם שיתופי פעולה שכאלו מתאימים לכם:

* מזינים לשורת החיפוש מושג שתרצו ועשוי להוות מצע לקהלים חדשים, באמצעות חיפוש משלימים לכם.

* מעיינים בחלון המפרט הנפתח עם הזנת המושג, מה הן האפשרויות שמציע לכם הפייסבוק.

* נכנסים לדף העסקי/לפרופיל האישי בו אתם מתעניינים.

* שולחים הודעה אישית ובה קריאה לשיתוף פעולה, הכולל את הסיבות הגורמות לכם להבין את ערך שיתוף הפעולה והפוטנציאל הגלום בו.
זהו בעצם החלק החשוב ביותר שיקבע האם תענו בחיוב או בהתעלמות טוטאלית.

 

כיצד תגרמו לצד השני להגיב אליכם בחיוב?
הפתרונות מגיעים מתחום של קריאת המפה, תמיד דמיינו על מה אתם הייתם שמחים להשיב בחיוב. אל תשאירו את ההצעה במקום כללי כמו "אני חושב/ת שנוכל לשתף פעולה", אלא התחילו במה אתם יכולים להעניק.

משפטים כ"יש לנו קהלים משלימים שיוכלו להפיק תועלת" או מאוד אוהב/ת את אופן העבודה שלך והתרשמתי שנוכל לתרום זה לזה על ידי שיתוף בינינו" יעבוד הרבה יותר טוב בעבורכם.

זהו, התחילו ליצור שיתופי פעולה של תכנים וגם כאלו שאל מחוץ לעולם הוירטואלי באמצעות, שורת חיפוש ה'לכאורה' תמימה למראה, אך בעלת אופציות ענק לקידומכם העסקי.

 

ובכלל, ראו בשיווק תהליך התקדמות הדרגתי ולא מהפכני, רק הגישה הזו תשאיר אתכם די זמן על מנת שתוכלו להתחיל וליהנות מהתוצאות באופן גורף. זו הגישה שלנו והיא דורשת מכם בסך הכל להתחיל לראות בצד השני, צד משלים ולאו דווקא מתחרה על טריטוריה דומה. ברור שלפעמים זה לא מתאים, אך רבים הרבה יותר הפעמים שכן.

 

נשמח מאוד לשמוע כיצד השיטה שהצענו תורמת לכם, שתפו אותנו.
לנו יש לא מעט עסקים ששורת החיפוש הזו הביאה אותם לגילויים אמיתיים שמתחילים משיתוף פעולה תמים ומתורגמים תמיד להגדלת כמות לקוחות אליה תחשפו.

נסיון לשבועיים ללא עלות

נסו אותנו לשבועיים ימים, ללא התחייבות כיוון שבסופו של יום, כל בית עסק מתמודד עם קשיים ולנו אין ספק שביכולתנו לעזור ולשפר מגוון תהליכים בארגון באמצעות אוטומציה נכונה במטרה לחסוך זמן, כסף, משאבים. ובמטרה לבצע תהלכים במהירות וללא סטיות במכירות, בשירות הלקוחות ובתפעול השותף של העסק.