אחרי לקוח לא רודפים! זה הדבר החשוב ביותר.

לעולם אל תרדפו אחרי לקוח.

ודאי שאפשר לעשות זאת אחרת.

כלל בעניין: כל קיצור דרך יעלה לכם באיבוד לקוחות לאורך זמן.

 

יותר לקוחות בלי לרדוף אחריהם – איך עושים את זה?

השורות הבאות נועדו רק לאלו מכם, שכבר פגשו לקוחות מתחמקים.
מדוע לקוחות מתחמקים בעצם? הנה כמה סיבות מוצדקות:

  • הוא כבר קיבל שלושה טלפונים של המתחרים שלכם השבוע וזה אחרי שקם גם כך על רגל שמאל.
  • אתם נשמעים לו בטלפון בדיוק כמו טלרקטינג של מרפאת השיניים המקומית וזה מזכיר לו טיפול שורש כואב.
  • זה מוציא אתכם בעמדת נחיתות שכל שישאר לעשות הוא להוריד מחיר ולתת שלושה ב 100.
  • אולי הוא בכלל לא בשל אליכם, עשו כמה צעדים לפני שאתם מרימים טלפון שיווקי, כדי שלא תיצרו לעצמכם תדמית שתגרום לצד השני לענות לטלפון בבית ולעמוד על זה שהוא לא נמצא עכשיו.

 

 

עד שיבשיל לתהליך מכירה שלכם – מה תעשו על מנת להשאיר אתכם לקוח מתלבט?

  • מבשלים את הלקוח ואת מערך השיווק, כך שיגיע אליכם מלא ציפייה, מדף נחיתה שתבנו או ממקום בו החל להבין את היתרונות שלכם (כן, אי אפשר להימלט מכתיבה שיווקית או בניית אסטרטגיה שמוציאה אתכם מהתחרות).
  • גורמים לו על ידי הסעיף הקודם להשאיר את פרטיו בטופס הרשמה מובנה בדף הנחיתה שבניתם. ואז לאחר שהוא מתחיל להבין כמה אתם שווים, שבים אליו.
  • בונים שיחת טלפון שבנויה נ כ ו ן מבחינה פסיכולוגית המסבירה לו מדוע אתם לא רודפים לו אחרי הכיס האחורי במכנסיים (שם הארנק).
  • משאירים אותו במידה ואינו בשל, על אש קטנה ושולחים לו באופן לא מציק, כלומר במינונים שפויים של אחת לשבועיים, מייל ובו ערך מיוחד, משהו שהוא יכול לעשות שימוש עצמאי, בסיומו פרטיכם במידה ובשלו התנאים (ממש כשם שתראו כאן, למעוניינים בלבד).

כך מביאים אליכם לקוחות בשלים, מכוונים אליכם, מעריכים הרבה יותר וכאלו שישארו אתכם לאורך זמן (זה בעצם כבר תלוי רק בכם).

אמצו את ההמלצות והתחילו לקדם מכירה באופן עצמאי.

נסיון לשבועיים ללא עלות

נסו אותנו לשבועיים ימים, ללא התחייבות כיוון שבסופו של יום, כל בית עסק מתמודד עם קשיים ולנו אין ספק שביכולתנו לעזור ולשפר מגוון תהליכים בארגון באמצעות אוטומציה נכונה במטרה לחסוך זמן, כסף, משאבים. ובמטרה לבצע תהלכים במהירות וללא סטיות במכירות, בשירות הלקוחות ובתפעול השותף של העסק.