תנאי שירות לאוטומציה

ברוכים הבאים לשירות גלגלי האוטומציה

נעים מאוד,

ככל הנראה הגעת לדף הזה מהצעת המחיר שקיבלת מאיתנו ואנחנו שמחים שבחרת להשתמש בשירות גלגלי האוטומציה שלנו. אנחנו נעשה את הכל על מנת שהפרוייקט שלנו יצליח לשביעות רצונך ומאחלים לנו בהצלחה במסע יחדיו.

חשוב שתעברו על תנאים שהינם חלק בלתי נפרד מהצעת המחיר והוא יחסוך לנו אי הבנות בהמשך התהליך, אנחנו מאמינים בהוגנות ובשקיפות לאורך כל העבודה המשותפת שלנו וניתן לכם גישה מלאה בזמן אמת לעבודה שמתבצעת.

יכול להיות שהמסמך הזה ארוך ומייגע אך הוא מכיל מידע חשוב והוגן להסכם הפרוייקט שביננו.

כמובן שנשמח לענות על כל שאלה שעולה .

 
 

תנאי השירות לגלגלי האוטומציה

אוטומציה קטנה

אוטומציה קטנה

אוטומציה קטנה מוגדרת לפיתוח קצר זמן של עד כ 5 שעות עבודה. הערכת העבודה תפורט בהצעת המחיר והתשלום יבוצע מראש בביט, אשראי או בהעברה בנקאית.

פרוייקט ארוך טווח

פרוייקט ארוך טווח מוגדר לעבודה שמוערכת במעל 5 שעות.

הצעות המחיר שלנו מתומחרות לאחר איפיון התהליך ופירוק המטרה והתהליכים העסקיים לתתי משימות לביצוע.

בהצעה מופיע הפירוט מה כלול בהצעת המחיר ומה אינו חלק מהפרוייקט.

במידה והפרוייקט הינו פרוייקט רחב שנוגע בתהליכי עבודה בארגון הוא נחשב כפרוייקט ארוך טווח ומחולק לתהליכים:

א. תהליך הגדרת המטרה ואיפיון 

ב. אישור האיפיון

ג.  חלוקה של הפרוייקט לחלקים והתקדמות בכל חלק בנפרד עם תיקונים והתאמות נדרשות.

ד. עליה לאויר

העלות של הפרוייקט תהיה על בסיס שעות עבודה בפועל ועל כן העבודה תחל לאחר רכישת בנק שעות .

 

תהליך האיפיון

תהליך האיפיון הוא חלק משמעותי מהצלחת הפרוייקט ולכן הוא גם מתומחר בהצעת המחיר.

טיפול דחוף

טיפול ומענה דחוף בתקלה שלקוח מעלה יענה בעדיפות גבוהה - שירות זה יתומחר בעלות גבוהה ממחיר הרגיל.

עלויות נוספות

התשלום הנכלל בהצעה זו הינו תשלום עבור שירות אוטומציה ואינטגרציה עם מערכות אחרות.

פיתוח שירותי האוטומציה מתאפשר באמצעות כלים נלווים המותאמים לעולם האוטומציה, ובאחריות הלקוח לרכוש את השירותים הנדרשים במנוי חודשי או שנתי (בתשלומים חוזרים).

כגון: Google Workspace / Bulldog-wp / Make / smartsuite/ Airtable / וכד'.

התשלום משתנה בהתאם להיקף השימוש שמבצעים בהן.

אנו כמובן נמליץ על מערכות בהתאם לנסיון העבר, האמינות והחלופות הקיימות בשוק. עם זאת יציבות מערכות בעבר אינה מעידה על איכות ורציפות השירות שלהן בעתיד, איננו פועלים מטעם או בשם המערכות השונות, ואיננו אחראים על תקינותן.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

דוגמא לעלויות חודשיות למערכות חיצוניות (העלויות המצויינות כאן עשויות להשתנות מעת לעת עפ"י רצון הספק)

Smartsuite\ Airtable – מערכת ניהול מידע עסקי.

עלות המנוי ההתחלתי $20 – בחודש בתשלום שנתי והוא כולל 5,000 רשומות. גודל המנוי הדרוש תלוי בנפח הפעילות ובמספר המשתמשים.

Google Workspace – מערכת גוגל לעסקים העוטפת בתוכה מגוון שירותי גוגל, כגון Gmail, Google Drive, Google Calendar וכו'.

עלות חשבון בסיסי $6 בחודש.

Make.com – כלי אוטומציות מתקדם

עלות המנוי ההתחלתי כ- $11 בחודש, גודל המנוי הדרוש תלוי בנפח הפעילות. ניתן לפתוח חשבון חינמי של 1000 פעולות בחודש בלחיצה כאן

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 איפיון מערכת

 תהליך איפיון הפרוייקט הוא חלק קריטי מתהליך הפרוייקט. בשלב הראשון אנחנו בודקים את התהליכים הקיימים ומגבשים מסקנות בשיתוף אתכם לגבי תכולת פרוייקט האוטומציה ומציגים את האיפיון המלא לפרוייקט.

תהליך האיפיון דורש זמן וחשיבה מרובה עם ירידה לרזולוציות נמוכות לתכנון מתאים ונכון למטרות שהגדרנו  ועל כן ייגבה  תשלום  נפרד לתהליך האיפיון.

 רק לאחר אישור האיפיון – תוגש הצעת מחיר מלאה לפרוייקט האוטומציה.

במידה ונפח הפרוייקט רחב והוא חולש על חלקים נרחבים בעסק – ההמלצה היא לבצע יישום בחלקים של האוטומציה.

 

אחריות

ההצעה כוללת תקופת אחריות של 3 חודשים מרגע מסירת העבודה, אלא אם צוינה במפורש תקופת אחריות אחרת בגוף ההצעה.  בעיות שיצוצו במהלך תקופה זו יתוקנו ויטופלו ללא תשלום נוסף, וכל שינוי שידרש מצידכם בתהליכים שפיתחנו – ידרשו תשלום נוסף על בסיס שעות עבודה .

בזמן תקופת האחריות אנו מתחייבים לטיפול בהקדם האפשרי (עד 48 שעות) של כל תקלה שתתגלה בשימוש באוטומציה.
במקרה שלא נעשה שימוש באוטומציה בזמן תקופת האחריות, ונדרשים תיקונים מעבר לטווח האחריות, התיקון יתומחר בנפרד.


סיום תקופת האחריות

בתום תקופת האחריות של המערכת ללקוח קיימים מספר אפשרויות לבחירה:

א. חידוש הסכם שירות שנתי לתקופה של 12 חודשים, שבמסגרת הסכם זה הלקוח יכול לפתוח קריאות שרות לתקלות במערכת ללא           עלות נוספת + מתן הדרכות לעובדים חדשים + ייעוץ טלפוני.

ב. רכישת בנק שעות מראש של מינימום 50 ש"ע וכל טיפול יקוזז מבנק שעות זה.

ג. תשלום פר קריאה: תשלום לקריאת שירות חד פעמית על בסיס שעות עבודה.

 

דרך הפעלת האחריות: דיווח על תקלה יש לבצע בטופס הבא בלבד, ע"מ שתזכה למענה ותטופל. אין כל צורך לדווח על תקלה גם באמצעי תקשורת אחרים (טלפון, וואצאפ, אימייל וכו')

סעיף האחריות בהסכם זה מתייחס לתקלות הקשורות ישירות לאוטומציה/אינטגרציה שנבנתה במסגרת הסכם זה.

הלקוח מתחייב לשלם עבור המערכות בהתאם לנפח השימוש הנדרש, לעקוב אחרי מיילים מהמערכות המודיעים על שינוי תנאי שירות או תקלות.

במידה ויתברר כי התקלה נובעת מניתוק אחת המערכות כתוצאה מבעיית תשלום או כל סיבה אחרת,
הפניה תחויב ב2 שעות עבודה 
, כולל בזמן האחריות. 

אם הלקוח או מי מטעמו מוסיף / משנה מרכיבים או מערכות קשורות לאוטומציה , תפוג האחריות, וניתן יהיה לבצע את התיקונים הנדרשים בתשלום נוסף.

שבועיים נסיון

מבצע לשבועיים נסיון ללא עלות וללא התחייבות לאוטומציה ראשונה ללקוח חדש לפרוייקטים שהיקף העבודה עליהם אינו עולה על 10 שעות פיתוח. במידה ולאחר שבועיים ימים (14 ימים כולל שבתות וחגים) של עבודת גלגלי האוטומציה מיום הפעלתה , היה והלקוח החליט לא להמשיך/ או לא הסדיר את התשלום במלאו – הפרוייקט יסגר והלקוח לא יחוייב על תקופת ההתנסות.

לחברת הגלגל יש את הזכות המלאה לקבוע באם המבצע יחול על פרוייקט מסוים או לא.

כל עוד לא התקבל התשלום המלא על המערכת – הבעלות על הפרוייקט שייכים לחברת הגלגל בלבד.

 

תנאי תשלום

תנאי תשלום להצעות מחיר:

 * עבור פרוייקט שזמן העבודה מוערך מעל ל 15 שעות פיתוח :

50% מהתשלום יבוצע במועד אישור ההזמנה ו 50% הנותרים בסיום העבודה.

* עבור פרוייקט שמוערך בזמן עבודה קצר מ 15 שעות פיתוח:
 100% מהתשלום יבוצע במועד אישור ההזמנה.

* תשלום בריטיינר חודשי בהוראת קבע ל 12 חודשים
בהתחייבות הלקוח למינימום 12 חודשים

 

ניתן לשלם באופנים הבאים:

  • כרטיס אשראי
  • תשלום ב- BIT
  • העברה בנקאית

תשלום עבור בנק שעות: יתבצע באחת מהצורות המפורטות מעלה בטופס הבא.

ביטולים

הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכל שלב בכתב על רצונו להפסיק את ההתקשרות העסקית עם חברת הגלגל. 
ידוע ללקוח שביטל העסקה יגרור סגירת הפרוייקט ומחיקתו מהמערכות השונות, כמוכן- באחריות הלקוח לבטל מינויים שונים במערכות צד שלישי שהיו בשימוש בהפעלת האוטומציה ושאינן קשורות לחברת הגלגל.

החזרים

סעיף זה מתחלק לתתי נושאים כתלות באופי הפריווקט והסדר התשלום שהוגדר:

א. עבור פרוייקט ששולם 50% מהעסקה מראש – לא יוחזר התשלום ולא יחוייב ביתרת התשלום.

ב. עבור פרוייקט קטן ששולם 100% מהתשלום – יוחזר התשלום בניקוי 7% משווי העסקה ולא בלבד שטרם החלה העבודה.לוםבמידה והעבודה החלה – לא יתבצע החזר תשלום על מקדמת התשלום.

ג. פרוייקט בתשלום ריטיינר(תשלום בהוראת קבע) – לא ניתן לבטל את הוראת הקבע באמצע התקופה. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין להמשיך לתקופה נוספת – באחריותו להודיע כחודש ימים מראש לחברת הגלגל על בקשתו לסיום ההתקשרות והוראת הקבע לא תחודש.
במידה ובוטלה הוראת הקבע- לא יבוטלו התשלומים השוטפים של הלקוח למערכות צד שלישי שהיו בשימוש בהפעלת האוטומציה.

 

הדרכה

בהדרכה שנקיים עם סיום הפרויקט יוסבר כיצד להשתמש במערכות הרלוונטיות,

באחריות הלקוח להקליט את ההדרכה על מנת לאפשר זיכרון ארגוני כראוי. במידה ועובד החברה התחלף ונדרשת הדרכה נוספת – זו תתבצע בתשלום נוסף.