מי מפחד מאוטומציה

ברור לגמרי שתוך זמן קצר, מספר שנים, לא יהיה ארגון, חברה או עסק ולו הקטן ביותר שיוכלו להרשות לעצמם להתקיים ללא תהליכי אוטומציה.

אז מדוע חברות, עסקים וארגונים עדיין כל כך מפחדים לעבור לתהליכי אוטומציה למרות ההפסדים הכספיים, הטיפול הלקוי בתהליכים השונים בחברה והעובדים השחוקים?

אוטומציה פרסונלית – זה לא עובדים מובטלים, אלא עובדים שעושים את הדברים החשובים באמת

מסתבר שאוטומציה מבוססת בינה מלאכותית, היא הדרך והקצרה ביותר להפסיק להתמודד עם ניהול לא יעיל, טיפול לקוי בלקוחות, מענה לא שירותי ובכלל כל מטלה יום יומית החוזרת על עצמה בעסק וגורמת לשחיקה וחוסר מוטיבציה.

חישבו מה היה קורה אילו הלקוחות הקיימים היו מקבלים מענה אישי גם כאשר אתם לא פנויים לשוחח איתם ואולי אפילו לא פגשתם בהם מעולם.

חישבו כמה יותר פונים היו יכולים להפוך ללקוחות שלכם, אילו היתה לכם את היכולת לתת מענה אישי ומידי לכל פניה, מבלי להצטדק, מבלי להתנצל, מבלי לקצר שיחות כי… וואהו יש עוד כל כך הרבה טלפונים לחזור אליהם.

זה רק קצה המזלג, זה ממשיך לכל תחום בעסק, גבייה קלה מלקוחות, ניהול רישומים, תיעוד וכל מה שלא פעם הולך לאיבוד ועל הדרך, גורם להפסדי עתק.

וזה עוד מבלי לדבר על כך שלקוח אחד לא מרוצה, מביא איתו גל של תלונות, זה בדוק ושרוב הלקוחות שאינם מרוצים קשורים למענה לא הולם שהם חוו.

כל זה ועוד המון יכול להיות מאחוריכם.

אז מדוע בכל זאת חלק גדול מהעסקים עדיין לא משתמש באוטומציה?

יש חשש מסוים להתחיל תהליך אוטומטי בארגון, אם מדובר במענה חכם ומיידי ללקוחות קיימים או לפונים לעסק לראשונה. 

זה בדיוק היתרון בבניית אוטומציה מדור חדש, אוטומציה פרסונלית, אנחנו שם עד שהמענה ללקוחות מושלם, אנו מייעלים את המענה עד לדיוק מקסימאלי שבו יש תשובה על כל תרחיש ושאלה שעולה.

מאוד חוששים מעלות האוטומציה. חושבים שתוך זמן קצר ניתן לראות שיפור כל כך גדול בכמות הסגירות עם לקוחות, בשביעות הרצון של הלקוחות, בשביעות הרצון שלכם בעסק, כי פתאום אתם מתפנים לדברים החשובים ואותם ששחקו אתכם, עובדים כעת באופן יעיל יותר ללא התערבותכם, שאתם מבינים מהם מאוד כמה זה משתלם.

כיום גם ברור שאוטומציה זו השקעה ולא הוצאה וההחזר שלה מתרחש מהר יותר ממה שאתם מעלים על הדעת.

חשש נוסף הוא שהתהליכים האוטומטיים דורשים הכשרה והבנה מיוחדת. אנחנו יכולים לומר שאנחנו שם עד להשלמת התהליך, הן מבחינת מענה טכני והן מבחינת הליווי האישי והמענה האישי שאנו נותנים לכם, על כל שאלה שעולה, עד ש'תשחו' במערכת.

העולם שייך למתקדמים וקצת פחות למתנצלים!

לאמיתו של דבר תוך מספר שנים, רק אותם עסקים שיעברו למענה שכזה, יוכלו להתפנות לתהליכי פיתוח, התייעלות והתפתחות עסקית ואחרים…?

כנראה יתנצלו יפה, יסבירו מדוע לא חזרו מיידית ויבטיחו שיעשו את המקסימום לפצות. 

אבל בינינו, הם לא עשו שום דבר רע, הם רק בני אדם שלא הצליחו לעמוד בעומס.

האוטומציה בסך הכל נמצאת כאן על מנת לשרת אותנו בעסק, לה לא אכפת לחזור ללקוחות שלכם מידית, אפילו בארבע לפנות בוקר, היא סופגת הכל, בזמן שאתם מקבלים את הקרדיט והתשבוחות על השירות המצוין.  

האם העסק שלך עדיין סוגר את הטלפונים בשעה 17:00?

למה צ'אטבוט AI הכרחי לעסק שלכם

צ'אטבוט "על סטרואידים"

הצ'אטבוט שלכם הוא יותר מסתם מערכת שאלות ותשובות פשוטה. הוא מומחה על אנושי לעסק שלכם:

  • תמיכה במולטימדיה: הוא משתמש בסרטוני הדרכה, במסמכים ובקישורים רלוונטיים בתגובותיו.
  • יכולות טרנזקציונליות: הוא מטפל בפעולות עסקיות, החל מבדיקת סטטוס ההזמנה ועד להשלמת רכישות, ללא התערבות אנושית.
  • התאמה אישית: הוא מזהה לקוחות, זוכר העדפות ומציע הצעות מותאמות אישית.
  • סיוע צוותי: הוא מעביר שיחות מורכבות לסוכנים אנושיים בעת הצורך.

הצלחה אמיתית: חיסכון של אלפי שקלים

אמיר, הבעלים של רשת חנויות אופניים, פנה אלי עם שירות לקוחות מוצף וזמני המתנה ארוכים. לאחר ניתוח הצרכים של אמיר, בניתי צ'אטבוט מותאם אישית שלמד להכיר כל דגמי האופניים, החלקים והשירותים, ולקוחתו הצליח לאמיר:

  • העומס של מוקד השירות שלו הצטמצם.
  • הצ'אטבוט טיפל באוטומט מעל 70% מהפניות.
  • זמני ההמתנה ירדו מ-12 דקות לשניות.
  • אמיר העביר שני מוקדנים לתפקידי מכירות, והגדיל את ההכנסות.

למה חברת הגלגל?

אנחנו לא סתם מפתחי צ'אטבוטים, אנחנו מפתחי תוכנה ומומחיAI שמתמחים בבניית פתרונות מותאמים אישית עבור כל לקוח. במקום פתרונות מוכנים, אנחנו מקימם מערכות צ'אטבוטים בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלכם.

בנוסף אנחנו עוזרים לצ'אטבוט שלך לייצר המרות ולהגדיל את המכירות באמצעות זיהוי הזדמנויות מכירה!

צרו קשר עכשיו

אל תישארו מאחור בעולם הצ'אטבוטים המונעים על ידי בינה מלאכותית (AI). צרו עימנו קשר עוד היום לייעוץ חינמי כדי להגדיל את המכירות והרווחיות שלכם.