לידים לא נופלים בין הכסאות

תהליך 'בישול' לקוח פוטנציאלי הינו מסע שעשוי להיות ארוך ולפעמים מייגע.

לאמיתו של דבר חלק גדול מההכרעה מתבצעת על ידי הלקוח בדקות הראשונות ואפילו לפני שהספקנו לחזור אליו. כבר כאן אוטומציה פרסונלית של הגלגל מעניקה מענה שמתחיל תהליך הבשלה שמגדיל משמעותית את הסיכוי שהלקוח ימשיך איתנו התקשרות שתוביל למכירה, כל זאת מבלי לשחוק אנשי מכירות ומבלי לפספס לקוחות פוטנציאליים והכנסות שלא מתממשות בסופו דבר בשל אי טיפול בפניה.

מענה מיידי

בכל שעה ובכל זמן - גלגלי האוטומציה שלנו יפעלו על מנת לתת מענה מיידי ללקוח מתעניין ובכך נשפר את יכולתנו ללכוד את תשומת הלב של הלקוח

ללכת שבי אחריך

אין זה סוד שלקוח שמתעניין בשירות / או במוצר לך יחפש ובדוק בעוד מקומות. המטרה שלנו היא ללכוד את הלקוח ושאתם תהיו התחנה הסופית שלו.

חווית לקוח יוצאת דופן

הלקוח שלנו בוחן אותנו מהרגע שפוגש בנו לראשונה בפרסום ועד לרכישה. בכל שלב של מפגש איתנו בתהליך - אנחנו רוצים לתת ללקוח את ההרגשה שאנחנו כאן בשבילו ולא עוד רשומה מתוך לקוחות נוספים.

סגירת מתלבטים

זהו אחד הנושאים שמרבית האנשים לא שמים דגש וחבל, כיוון שהוא יכול להעלות את אחוזי ההמרה ואנחנו מדברים על הלידים שהמתלבטים, לרוב איש המכירות יפנה פעם ופעמיים ללקוח ולפעמים יקרה שהלקוח לא עונה לנו... ובסופו של דבר, איש המכירות לא ישקיע מזמנו עוד על הלקוח ויוותר. באמצעות אוטומציה פשוטה ולא מציקה נוכל לנסות להניע אותם לסגירה בלי הרבה מאמץ.

האם העסק שלך עדיין סוגר את הטלפונים בשעה 17:00?

למה צ'אטבוט AI הכרחי לעסק שלכם

צ'אטבוט "על סטרואידים"

הצ'אטבוט שלכם הוא יותר מסתם מערכת שאלות ותשובות פשוטה. הוא מומחה על אנושי לעסק שלכם:

  • תמיכה במולטימדיה: הוא משתמש בסרטוני הדרכה, במסמכים ובקישורים רלוונטיים בתגובותיו.
  • יכולות טרנזקציונליות: הוא מטפל בפעולות עסקיות, החל מבדיקת סטטוס ההזמנה ועד להשלמת רכישות, ללא התערבות אנושית.
  • התאמה אישית: הוא מזהה לקוחות, זוכר העדפות ומציע הצעות מותאמות אישית.
  • סיוע צוותי: הוא מעביר שיחות מורכבות לסוכנים אנושיים בעת הצורך.

הצלחה אמיתית: חיסכון של אלפי שקלים

אמיר, הבעלים של רשת חנויות אופניים, פנה אלי עם שירות לקוחות מוצף וזמני המתנה ארוכים. לאחר ניתוח הצרכים של אמיר, בניתי צ'אטבוט מותאם אישית שלמד להכיר כל דגמי האופניים, החלקים והשירותים, ולקוחתו הצליח לאמיר:

  • העומס של מוקד השירות שלו הצטמצם.
  • הצ'אטבוט טיפל באוטומט מעל 70% מהפניות.
  • זמני ההמתנה ירדו מ-12 דקות לשניות.
  • אמיר העביר שני מוקדנים לתפקידי מכירות, והגדיל את ההכנסות.

למה חברת הגלגל?

אנחנו לא סתם מפתחי צ'אטבוטים, אנחנו מפתחי תוכנה ומומחיAI שמתמחים בבניית פתרונות מותאמים אישית עבור כל לקוח. במקום פתרונות מוכנים, אנחנו מקימם מערכות צ'אטבוטים בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלכם.

בנוסף אנחנו עוזרים לצ'אטבוט שלך לייצר המרות ולהגדיל את המכירות באמצעות זיהוי הזדמנויות מכירה!

צרו קשר עכשיו

אל תישארו מאחור בעולם הצ'אטבוטים המונעים על ידי בינה מלאכותית (AI). צרו עימנו קשר עוד היום לייעוץ חינמי כדי להגדיל את המכירות והרווחיות שלכם.